Kestävä brändi – vastuullisen markkinointiviestinnän juridiset ulottuvuudet

Katsottavissa 15.6.2026 saakka
Katsottavissa 15.6.2026 saakka
Koulutus | Tallenne
Kategoria: 
  • Kestävä liiketoiminta
OHJELMA

Tässä ajankohtaisessa koulutuksessa pureudutaan markkinointiviestinnän juridisiin reunaehtoihin kestävän brändin rakentamisessa. Käymme läpi mm. EU:n vihreän siirtymän kuluttajansuojadirektiivin vaikutukset markkinointiin, ympäristömerkkilainsäädännön asettamia edellytyksiä (mm. Ecolabel-merkinnän kriteerit) sekä vastuullisuusväittämien sääntelyä kuten viherväittämädirektiivin tämänhetkistä tilannetta. Koulutuksen myötä saat juridista ymmärrystä siitä, miten organisaatiosi voi viestiä kestävyydestä läpinäkyvästi, eettisesti ja lainmukaisesti.

Sisältö: n. 2 h

Vastuullisen markkinointiviestinnän juridiset ulottuvuudet

  • Kestävä brändi juridisesta näkökulmasta
  • Markkinointia ohjaava sääntely Suomessa ja EU:ssa
  • Vihreän siirtymän kuluttajansuojadirektiivin sisältö ja vaikutukset sekä viherväittämädirektiivin tilannetta
  • Ecolabel ja muut ympäristömerkinnät

Kouluttajana toimii asiantuntija Silva Peltola, Roschier.

Pidätämme oikeuden muutoksiin.

Lisätietoja koulutuksesta

Sisältö

Katso koulutus & aineisto 2 Luentoa
Vastaa palautekyselyyn
Merkitse koulutus suoritetuksi & lataa todistus
Shopping Cart
Scroll to Top